Dag 6 - Mountainbiken en pijn-aan-mn-reet dag

28 juli 2018 - Kampala, Oeganda

We gingen mountainbiken wat me al zorgen baarde door het fietsen deel... ik houd niet echt van fietsen.

We moesten al om half 8 weg dus om half 7 ging de wekker.

We gingen met de met de boot naar een eiland in het victoria meer waar we zouden gaan fietsen. Ik had een net te lange stang tussen mijn zadel en mn stuur wat het fietsen niet echt makkelijk maakte, verder snapte ik ook echt niets van de versnellingen.

Op een gegeven moment fietste we door echt dichtbegroeit stukkie waar we ook niet veel plezier aan hadden, bleek dat te zijn omdat de gids ons wou laten ervaren hoe de mensen daar leven... pfff

Tijdens heb we heel veel kinderen gezien die hallo riepen en altijd maar zwaaien. We hebben ongeveer 18 km gefietst en heb door het vele geklooi niet enorm veel van het uitzicht meegekregen.

We hebben ook die dag onze eerste rolex op!! Een soort dikke pannekoek met ei en tomaat. Echt heeel lekkuuurrrr!!!!

Verder hebben we die dag niets gedaan omdat iedereen zoveel kontpijn had en geen puf meer had om iets anders te doen.