ik ben een zeer slechte blogger geweest...

26 augustus 2018 - Zoetermeer, Nederland

Ik ben een zeer slechte blogger geweest… het stomme is dat ik dat eigenlijk verwacht had maar mezelf had overtroffen de eerste 5 dagen, dat ik het wel had bijgehouden. Jammer dat ik het daarna een beetje heel erg heb laten varen. Toch wil ik mijn hele verhaal delen en dat heb ik dan ook beter gedaan in een boekje. Dat boekje heb ik dan ook beter bijgehouden dan mijn blog (gelukkig).

Ik heb in mijn boekje een zeer uitgebreid verslag gemaakt over mijn dagen in Oeganda. Ik heb mijn boekje ook niet altijd zo goed bijgehouden en moet nu (het moment dat ik dit typ in de computer) nog altijd wat dagen inhalen (10 dagen om precies te zijn).  Deze verhalen ga ik dan natuurlijk wel delen, want ik heb geen zin om al die dagen één keer in het kort en nog een keer in het lang op het blog te zetten.

Ik ga nu zo vaak mogelijk mijn verhaal vanuit mijn boekje op het blog zetten zodat nog altijd mijn verhaal op mijn blog komt. Het gaat waarschijnlijk lang duren want het boekje is nu al voor 103 pagina’s gevuld.

Dus ook al ben ik een enorm slechte blogger, mijn reis komt nog altijd online. Het gaat alleen een tijdje duren, maar dan krijg je wel wat ;).

Ik ga mijn verhaal niet alleen in mijn blog zetten maar ook in een uitgebreid verslag op de computer in een soort van vorm van een boek, gewoon omdat ik dat leuk vind.

1. Mia en Wim:
    26 augustus 2018
    Maakt niet uit hoe lang je er over doet , ze zijn zo wie zo leuk om te lezen😉😃
  2. Esther van der Wallen:
    27 augustus 2018
    Ik kan mij best voorstellen met al die indrukken dat je geen tijd hebt genomen of gekregen om te bloggen ... welkom terug en geniet van de mooie ervaring. X